Sempena Sambutan Hari Lahirnya yang ke-50, Akhìrnyα Terb0ngkαr Apa Yang DSV Impikan Selαma Ini

Baharu sahaja menyambut ulang tahun kelahiran ke-50 kelmarin, tia.da apa yang dimahukan usahawan kosmetik sensasi, Datuk Seri Vida selain kasih sayang Al.lah SWT.

Menerusi siaran langsung dalam Instagram, Vida memberitahu dia ti.dak mahu se.ba.rang hadiah ma.hal sempena hari ulang tahunnya dan cukuplah hanya doa ikhlas daripada orang ramai.

“Saya t.ak perlu hadiah semua, saya dah ada belaka, Al.ham.dulli.lah. Saya hanya perlukan doa ramai, saya perlukan kasih sayang Al.lah”.

“Nak barang kemas, ada dah. Barang kemas bu.kan se.ta.kat pakai, dah ada kedai. Nak beg tangan, dah pe.nuh rumah”.

“Nak kereta, kereta dah ada. Nak rumah, ada dah dalam 20 buah rumah saya. Itu r.i.a.klah pulak tu,” tambahnya lagi.

Pada hantaran sama, Vida atau nama sebenarnya Hasmiza Othman turut berkongsikan tip dan amalan yang sering dilakukannya setiap kali menjelang ulang tahun kelahirannya setiap tahun.

“Pada hari lahir saya ni, biasanya saya akan membaca surah al-Fa.ti.hah untuk diri sendiri, untuk ar.wah anak saya, ibu saya dan untuk kamu semua.

“Baca al-Fa.ti.hah se.ke.jap, t.ak sampai dua minit, ta.pi dia punya zat lain macam datang ke dalam jiwa kita,” katanya.

Pada sesi siaran langsung tersebut juga, pengikut turut me.ning.gal.kan komen supaya pelantun lagu I Am Me itu ti.dak lagi menyebut nama be.kas pem.ban.tu pe.ri.ba.di.nya, Iqbal dalam sebarang perkongsiannya selepas ini.

Ter.da.hu.lu, pasangan itu me.ran.cang mendirikan rumah tangga pada Disember akan datang tetapi berdepan pelbagai kon.flik seperti ti.dak mendapat res.tu kedua-dua anak Vida dan sebagainya.

Ti.dak setakat itu, Iqbal turut memberitahu hatinya sudah ta.war dan telah mem.batal.kan tempahan hotel untuk hari bahagianya bersama Vida.

Sumber:

[1] Rujukan, Kosmo

[2] Gambar Utama, Dato Seri Vida (Instagram)

[3] Gambar 1 dan 2, Dato Seri Vida (Instagram)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *